WALKING BUBBLES

Een wandelingetje van bij mij thuis naar Gent. Dat is bij mooi weer echt een fijne belevenis. Op een dik halfuur sta ik aan DOK NOORD, waar ik voor dochterlief iets zou ophalen. Met haar werkuren en reistijd naar het werk raakt ze daar nauwelijks. DOK NOORD is niet mijn favoriete plekje in Gent, maar ik ken een blogger die daar schitterende foto’s weet te maken. Jullie kennen haar zeker ook 🙂

Ik maakte op mijn tochtje toch een aantal foto’s met mijn feun. Om jullie goesting te doen krijgen om Gent te bezoeken. Die mooie stad die in mijn hart zit en waar mijn thuis staat.

Enjoy.

Oja, het wandelingetje was deugddoend, maar zonder resultaat. Het bestelde item was nog niet binnen…

Ik wens jullie een fijne maandag!!!

Keep it safe and warm!!

Myriam

17 Reacties op “WALKING BUBBLES”

  1. reden dus om nog eens te gaan om het pakketje
    ik ken Gent niet , dat Dok Noord is wel 1 van de oudste delen denk ik zo , oude havens
    wel mooie muurschilderingen zag ik , en de oude schoorsteen is industrieel erfgoed denk ik
    waarom de dame rood is , zal de koude zijn vermoed ik 🙂

    Geliked door 1 persoon

  2. Het moet zowat twintig jaar geleden zijn dat ik nog eens Gent bezocht. Vroeger had mijn tante er een zuivelwinkel. Mijn tante is al tijden wijlen en de winkel eveneens.
    P.S.: Wel goede herinneringen aan de Overpoortstraat, maar hiervoor dien ik al terug te gaan naar 1988. 😀

    Knappe foto’s. Heerlijk met de huidig heersende blauwe lucht.

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Ontwerp een vergelijkbare site met WordPress.com
Aan de slag