BUBBLES OF HAPPINESS

  • Redelijk fluks uit bed kunnen stappen.
  • Genieten van geur en smaak van meerdere koppen koffie, al dan niet met een boterhammetje (en beleg naar keuze).
  • Een warme douche nemen.
  • Fietsen naar het werk, goed gekleed, zodat ik bestand ben tegen de kou.
  • Werken op een super werkplek.
  • Lezen
  • Zien, horen, voelen, ruiken, proeven….
  • Wandelen

Dit lijstje lijkt op het eerste gezicht wat vreemd, want meestal doen wij mensen dit allemaal zonder veel nadenken. Alleen is het niet zo vanzelfsprekend als het lijkt. Ik sta er graag dankbaar bij stil dat ik dit, en nog zoveel meer waar ik nu niet direct aan denk, kan doen.

Verder waren er :

  • een slappe lach momentje op het werk met een collega. Wat heb ik daar van genoten…
  • twee prachtige wandelingen in de Ardennen, tijdens twee verschillende weekends. Ik schreef er hier meer over.
  • de warmte van een grote familie (maal twee 🙂 )
  • de achterkleinkinderen van mijn moeder: ik kan er niet genoeg van krijgen 🙂
  • de sint op het werk.
  • het opzetten van de kerstboom, onder begeleiding van echte kerstmuziek.
  • een avondje met enkele broers.
  • een schitterende zonsopgang deze ochtend, voor de mist alles kwam verpesten.
  • de pleegzoon die een andere woonplek krijgt…. at last..
  • en nog véél meer 🙂

Zo, een fijne zaterdag nog, beste mensen. Geniet van het weekend.

Myriam

16 Reacties op “BUBBLES OF HAPPINESS”

Plaats een reactie

Ontwerp een vergelijkbare site met WordPress.com
Aan de slag