IT’S THAT TIME AGAIN

Nou nou, ongemerkt ben ik in een soort winterslaap terecht gekomen zo blijkt.

Bloggen schoot er de laatste tijd helemaal bij in. Iets begrijpelijker als je weet dat ik de vorige twee weekends in dArdennen was, weekend één met mijn familie (een dertig tal personen), weekend twee met guitarman’s uitgebreide familie (een veertig tal personen). Héél véél mensen die ik allemaal héél leuk vind, maar die drukte, dat is iets waar ik steeds meer last van krijg. Jammer want ik ben er graag bij. 😦

Het eerste weekend scheen de zon op zaterdag waardoor we een heerlijke wandeling konden maken in de buurt van Ferrières, een plaatsje in de buurt van Durbuy.

Ik laat jullie even meegenieten van een aantal natuurfoto’s die ik maakte onderweg.

Het tweede weekend deden we ook een hele mooie wandeling, maar al was het droog, het was erg grijs, en dan maak ik minder snel foto’s, dus veel kan ik niet tonen.

Ik wens jullie een héle fijne vrijdagavond toe, wees voorzichtig op de weg, want het lijkt gevaarlijk te zijn!!

Lieve groet

Myriam

28 Reacties op “IT’S THAT TIME AGAIN”

    1. Ja, erg hé. En dan heb ik mijn moeder van bijna 94 die pas openbloeit als ze in de drukte zit… ik ben blij voor haar natuurlijk, maar ik vind het erg jammer voor mezelf 🙂 Ik ga dan vroeg naar bed omdat ik kapot ben van al dat lawaai…

      Like

  1. Ik herken je gevoel van er graag bij te zijn, maar de drukte niet goed aan te kunnen. Wij hebben een dergelijk familieweekend in het voorjaar, ik plan sowieso een dag verlof op maandag omdat ik doodop ga zijn nadien.

    Geliked door 1 persoon

  2. Mooie foto’s van een mooi gebied Myriam. Het is ook echt de tijd voor een winterslaap, ik zou het niet erg vinden om het grauwe weer van nu even over te slaan. Ik ben ook graag overal aan en bij, maar vind het heerlijk om daarna heerlijk thuis te zijn. Zo zijn wij dit weekend zogenaamd voor niemand thuis. Dus wil je soms komen buurten… Nee hoor wij zijn niet thuis… Fijn weekend😊😊

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Ontwerp een vergelijkbare site met WordPress.com
Aan de slag